Jag -dag

Mitt-i-veckan-Onsdagen har varit...nja, om kanske inte en "hälsodag" fullt ut...så i alla fall till stor del en skön "ta hand om mig och njuta -dag"...


Morgonlöpet längst med älven medan staden vaknade till liv, svettig hemkomst med välbehövd dusch, piffing, och frulle i tv-soffan.

En senare runda med fika ute i staden.

Flytt-plockande och packande.

Telefontjöt.

Strålande kvällssol och stigande temperatur gjorde balkongen till en alldeles perfekt plats att bänka sig på med goda boken och även en smutt på ett glas gott vitt.





Ännu lite senare; hemma-spa-dags!
Skön ansiktsmask, färgning av fransar och bryn, fotbad, pedikyr och manikyr...att detta bättrar på sommarkänslan vill jag lova :)

I skrivandets stund så har jag nyss lackat naglarna i en glad-blå nyans, tittar ut genom den öppna balkongdörren och tycker nästan att det vore synd att "slösa" bort en sådan här vacker kväll på att sitta inne...

...kanske lockar en kvällspromenad i ett Umeå som verkligen vaknat till liv i dessa ljusa tider..?



Önskar Er en finfin kväll!

// Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0