Nya planer

Jahaja, några "mitt-i-vardags-rader" en vår-Tisdag som denna då sommartid råder och livet känns "på väg"...

Sitter ned och känner mig rätt sleten efter en lång dag med pendling, jobb och gym.
Näst sista dagen som arrangemangsutvecklare för Lycksele Kommun lider mot sitt slut (my god...vart tog tiden vägen?!) och imorgon är det dags att "knyta ihop säcken" för projektet, bjuda kära kollegorna på fika, samt äta avskeds-lunch och summera ihop hela härligheten i ett avslutande möte med styrelsen.
Vilken tid, vilken erfarenhet....och, som så ofta, på ont och gott.

Vad händer härnäst..?
Ja, planerna har funnits ett tag, frön har såtts och förändringens vindar blåser.
Mer jobb på Svt ser det i alla fall ut att bli framöver och sedan...sedan får vi se hur planeringen utfaller.
Nya planer, nytt kapitel.
På väg...




Annars hade jag närmast sett fram emot en resa ned till Göteborg med Mustasch-konsert och tjej-häng i helgen...men som det ser ut nu på grund av bristande planering (vågar man ju knappt skriva som projektarbetande..!), samt hutlösa biljettpriser så ser det ut som att det kalaset måste ställas in.
Det känns...inte bra...inte bra alls...

Well...ska koka en stor kopp the, måla naglarna i ett nytt vårigt lack jag shoppat, och krypa upp i soffan för en stunds mysig läsning...
...bara att ladda om för morgondagens bravader.


Bra budget-lack i korall och en god bok...


Puss å go´kväll!

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0