Kort å gott

Dagarna går, längta eftfer den "riktiga" sommaren består och ännu kan jag nog inte känna att vardagen infunnit sig...

Har börjat jobba de otroligt roliga timmarna på SVT, men hoppas självklart på mer då sommar-schemat blir färdigt och någon form av rutin tar vid...håll tummarna!

Roar mig med små joggingrundor och promenader i omgivningarna, rundor in till city, fika, koll på fotbolls EM och god läsning, samt en hel del praktiska ärenden att uträtta nu när tiden finns.


Efter att ha blivit väst (?!) på av ett svan-par med små fjuniga ungar, så mötte mig helt plötsligt denna syn då jag tog en morgonrunda längst med vattnet och in i skogarna...underbara natur.


Helg-kväll på Gården (Stadium Fan Arena) med en koll på matchen som dominerades av Danmark, samt TV4:as direktsändning...


RIX FM festival i Kungsan med strålande sol och en hel massa människor.
Uppträdanden med diverse artister så som; Loreen, Agnes, Dead By April, Erik Hassle mfl...


Sveriges debut mot Ukraina i årets EM åskådades från tv-soffan och ja...bjöd väl på ett mer eller mindre fiasko för vår del...inte ens den fina (?) supportermössan jag fått från Fan Arenan hjälpte...
...


...men dock en liten tröst i ljuvligt god glass och hallon...love it!



Fick även denna leverens med posten...underbar lotion i Big Pack för en billig penning på nätet...sånt gillas...passade även på att beställa en flaska upp till norr lagom till min kära mors födelsedag!


Lugn kväll ikväll med lite planerande och filosoferande...

Lev å må!

// Maryly


Beyond the sky...varierande sommarhimmel utanför...med ett hjärta..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0