Helg-pepp!

Dagarna går...och vips så stundar helgen igen!
Ja, i alla fall för undertecknad som veckan till ära påbörjar helgen redan idag, då det vankas tiiiiidig start och flygresa (= nerver!) till vår vackra hufvudstad för en weekend-de luxe imorgon..! :)

Förutom att spendera några sköna dagar med diverse påhitt i Stockholm så ska det njutas av god mat, shopping, vimmel och ett (troligen) rejält ös på Bandit Rock Awards, Münchenbryggeriet!
(det som från början, innan jag visste vad galan skulle innebära, var en julklapp till min kära..hehe...så kan det va...)



Münchenbryggeriet

Min kära Johan och hans Amaranthe är inte bara nominerade på galan, utan ska även stå för en del av underhållningen tillsammans med; 3 Doors Down, Seether, Sabaton, Raubtier och Supercharger...oj, vad jag vågar lova att detta kommer bli grymt! ;D

http://www.bandit.se/rockawards




OCH...en fantastiskt efterlängtad hotellvistelse...!

http://www.hellsten.se/



Grundarens avsikt är att varje gäst som besöker hotellet skall överraskas och inspireras av hotellets atmosfär och inredning. Hotel Hellsten är beläget i ett hus från 1898 och man har bevarat ursprungliga, vackra och välbevarade detaljer från den tiden såsom kakelugnar, stuckaturer och snickerier samt spegeldörrar.

Ser personligt och supermysigt ut...längtar redan!


I väntan på...
...så har det avverkats två pass på det närliggande gymmet (så skönt att vara igång igen, nu ska inga krassligheter sätta stopp här inte!), samt en jobbardag på Drömfabriken...aka Svt.

Lördagens Go´kväll var vad som gällde idag, som alla andra Torsdagar, och programmet gästas denna vecka av; Melodifestival-aktuella Lisa Miskovsky (såå underbart trevlig, jordnär och...vacker!) med reseberättelser, Johanna som bjuder på Pinchos (tror jag det hette, tapas-aktig mat...mini-bläckfiskar bland annat..!), nya stjärnskottet Amanda Mair med band, samt stiltips av Åsa.
Programledar-rodret rattas av härliga Karin Adelsköld....som vanligt; don´t miss! ;)






Gott var det minsann (!) att sedan komma hem för helg-påbörjning till en nytvättad tvätt och en städad lya...han kan min karl ;)

Själv tog jag tag i lite (ja ni vet...läs; mycket) packning, putsande av silversmycken, och ska strax sätta igång med ett hopkok av något som kan mätta magen..?
Sedan väntas både manikyr och pedikyr, samt en soft tv-kväll i sköna soffan...andas ut och ladda...

Allt gott!

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0