Flying Solo

Japp, så är´t..
....Rockänkan är för en gångs skull inte den som blir lämnad hemmet, utan lämnar istället "hemma" och beger sig ut på "solo-äventyr"..! ;)

Efter en lååång, hektiskt, men galet rolig jobbar-dag i tv-huset, så befinner jag mig nu i "någonstans" på nattåget mellan Umeå och Stockholm...slutdestination för undertecknad.

(Det är liksom sisådär med nätet...men jag försöker knappa på så gott det går, samt ber även ödmjukast att få återkomma med mer detaljerade uppdateringar...)

Veckan har varit fullspäckad med tankar, planering, göromål, fastställanden, beslut, och inte minst positivt pushande- tänkande- och oanade möjligheter (!)
Inte illa...

Rätt skönt med lite tåg-tid såhär i kvällningen...placerad i Bistron med ett glas gott vitt, samt chansen att reflektera lite över livet som går...
Laddar inför morgondagen då det vankas ankomst till fina hufvudstaden, incheckning på hotell (ett heeelt hotellrum för mig själv att lyxa i!) OCH, inte minst,  spännande möten och intervjuer som kan leda till..?!
Ser fram emot det med glädje (och viss nervositet) och så håller vi alla tummar och tår..!

Blickar ut över det mörka vår-vinterlandskapet som svichar förbi, tjuvlyssnar lite på intressanta (?) konversationer från mina medpassagerare (fascineras av alla dessa historier som varje människa bär på) och ja...bara njuter...

Lite tidningsläsning och kvällsmat nu...på återskrivande!

// Maryly


Lämnade ett dimmigt Umeå...


...och sitter kvällen till ära väl placerad här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0