Muffins-kuren

Thank God It´s Friday...! ;D

Tar en liten snabb morgon-paus på jobbet för att knappa ned några rader med uppdateringar denna sköna Fredag som bjuder på blå himmel och strålande sol, för att inte tala om den stundande helgen...gillar´t!

Kontorsjobb fram till lunchtid och sedan vankas det ännu ett delprov på Makeupstudion.
En reklambild ska "kopieras" och min modell (som jag inte har den blekaste aning om hur hon ser ut.?!) ska förhoppningsvis i alla fall efterlikna den bild jag valt då resultatet är klart.

Genomförde en liknande makeup igår, med undantaget att det då var jag som var modell.
Kände (och känner) mig rätt krasslig och avstod från att lägga en makeup på någon annan, så Karolina fick sminka mig efter en färgglad Isa Dora-reklam...sedan blev hemgång bums för undertecknad med soffa-häng under filten resten av kvällen...


Så kan det se ut... :)
Krasslig ja...*peppar,peppar* för att det inte eskalerar...vill inte, och har inte tid (!)
Testar lite dunder-kurer och hoppas på ett supersnabbt kurerande...(mår faktiskt lite bättre idag ändå)

Måste ju bara vara pigg och alive till morgondagens inplanerade festligheter!
Då bär det nämligen iväg till Borås tillsammans med min kära Johan för middag, partaj och övernattning.
Fina Manisha står som värdinna för kalaset och jag ska även ta tillfället i akt att sminka både henne och Sofie inför kvällen...dessutom utlovades det visst lite bjudning av bubbel att njuta av under makeup-sessionen...inte illa vill jag lova... ;)
Ska bli såå kul att träffas, ser verkligen fram emot en helskön Lördag!

Dags att fylla på kaffekoppen...och så var det visst Blåbärsmuffin till fredagsfikat också...mmhm...muffins-kurering kanske kan va nåt?




På återskrivande...snart är det helg igen!

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0