Fredags-snabbis

En dag som började med ösregn och vad som kan liknas vid stormvindar (lyfte nästan från marken med makeup-trolleyn och allt då jag kämpade mig fram bland virvlande löv!), men avrundas med strålande sol och klarblå himmel i kvällningen.
Fredag -it is! :)

Ännu en vecka har passerat...en vecka som innehållit bland annat; firande, löprundor, plugg, flytt-planering, hushålssysslor, klipp -och klistrande, Manpower-aw, nytt pub-quiz ställe, bokningar, och diverse makeuper efter fantasins alla former och färger..!
Slutproven på utbildningen börjar närma sig och nerverna ger sig till känna (!)
Så mycket att göra, så lite tid...


AW på Brasseri Lipp där Manpower (som jag nu dock inte längre arbetar för) bjöd på både mat och dryck


Johan och Gabriel med efter-öl på Glenn Sportsbar´s pub-quiz-kväll


Undertecknad i en fantasi-makeup gjord av Victoria, där förlagan var en mask.
Sminkade även henne som hälften man-hälften kvinna...men den bilden ville hon inte att jag skulle lägga upp...och då får det vara så :)

Hemkommen från dagens makeup-prov; sminka en asiat.
Inte mycket mer avancerat än att sminka västerlänningar (eller någon annan etnicitet för den delen heller) och min modell var supertrevlig och bidde jättefin i rosa nyanser.



Fredags-feeling här hemma i köket med ett glas gott vitt, musik-popping och förberedelser av lite gottigott att äta till min älskling som snart kommer hem efter en roadtrip tur-och-retur Stockholm.

Kanske blir det lite fotboll på tv?
Kanske blir det lite koll på Idol?
Kanske blir det..?
Ja, kvällen väntas bli rätt lugn...men man kan ju aldrig riktigt veta... ;)

Trevlig start på helgen nu kära läsare!

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0