Raska fötter

Åh...nu känner jag tröttheten komma över mig...igen...kanske ännu mer idag än igår..!

Startade dagen i morgondimman med en redig runda på cirkus 1,7 mil till Mölndal, upp via Toltorpsdalen, runt Centrum och hem igen.
Peppad (?) av min tränings-app så orkade jag ta mig igenom det hele mestadels joggandes (i alla fall över en mil sammanhängande), men varvade sedan också med lite power walk.
Små-hoppandes vid diverse rödljus, samt ett pytte-stopp för fotografering av min (eller kanske de flest kvinnors?!) bil...from time, to time ;p



Duscha, piffa, slänga i sig något ätbart och sedan ut och iväg igen.
Massa ärenden som avklarades på stan och åter hemåt.
Allt till fots och det började verkligen kännas i benen...

Ytterligare organiserande och flyttpackande, samt grundlig städning av de ytor som tillät detta.

Telefonsamtal med rapport om att världens bästa pappa med vänner var på ingång i Göteborg och det var dags för mig att möta upp.
Kärt återseende av trötta resenärer som startat sin roadtrip från Lycksele redan klockan 05.00 och sedan kört i ett streck med bara något mindre stopp för att tanka...strongt jobbat!

Installerade min käre far på hotell, gick igenom lite praktiska saker inför morgondagens packning av alla grejor in till lastvagnen och bestämde oss sedan för att säga god natt.
Är så tacksam över att ha sådana fina föräldrar och vänner som ställer upp både för mig och Johan med så mycket...inte bara just nu, utan i vått och torrt! <3

Har nyss mumsat i mig något som kanske kan klassas som en middag(?)...kvällsmat i varje fall, och pustar nu äntligen ut bland filtarna i tv-soffan...
Längtar till att få avklara all packning imorgon, men främst för att få återse min älskade Johan...om än bara för några timmar.

Amaranthe on stage i Lisebergshallen imorgon -be there! ;D



Myser ned mig här nu och laddar inför morgondagen...

Allt gott!

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0