Makeup -slutprov dag 1

Igår gick startskottet!
Första dagen i raden av mina makeup-slutprov på Makeupstudion gick av stapeln...

Nervöst var det, minst sagt, men hade en jättebra och tålmodig modell som satt för mig både vid genomförandet av en Dagsmakeup, samt en Sotning.
Efter sminkningarna blev det bedömning och för min del gick det hele rätt okej...
Sotningen tappade lite då raden av lösfransar vägrade sitta (köp inte lösfransar från budget-H&M!), lite surt men vet ju att jag gjort bättre ifrån mig förr, samt att det slutgiltiga betyget inte är fastställt än..! :)




Idag
är jag återigen alldeles nybliven Rockänka.
Min älskade Johan flyger till Japan med Amaranthe idag för att visa var skåpet ska stå på Loud Park-festivalen...och ja, njuta av livet som rockstjärnor i övrigt... ;)
http://www.loudpark.com/11/


Grymt!

Själv ska jag strax bege mig ut i den underbara höstsolen och iväg till Makeupstudion för dag 2 av slutprov...lite lätt nervös även idag, men jag ska absolut göra mitt bästa och hoppas det går vägen (!)

På återskrivande!

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0