Fullt ös!

Sitter och låter nagellacket torka samtidigt som jag laddar inför en kväll med fullt ös av bästa sort! ;D

Fullt ös har det väl i och för sig varit redan från den arla morgontimman, då det var tidig uppstigning och "ett sista ryck" med plock inför flyttlassandet.

Vid nio-tiden anslöt en tapper skara på fem hurtiga karlar och en brutta och tillsammans så klarade vi sex tappra av hela härligheten på cirkus 1 timma och 20 minuter...inte illa jobbat vill jag lova!
Ett underbart och stort TACK till alla inblandade!

Ekar dock lite tomt i lägenheten nu med endast en resväska, en tv och en bäddmadrass på golvet som fyller ut ytorna...

Härligt att få återse min kära, pusta ut tillsammans, te en fika, reflektera över allt, och mysa innan det var dags för honom att bege sig mot Lisebergshallen och förberedelser inför kvällen.
Åh, känslostorm är det inom mig nu...lycka, vemod, saknad, förhoppningar...ja säg det som inte ryms..?

Well, ska hursomhelst bli en jättekul kväll och jag ser fram emot att få ta farsgubben under armen och traska iväg för en kväll med Amaranthe (och några andra kvalitétsorkestrar... ;p ) och fortsätta med energin på topp!

Lev å må!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0