Flyttpackande

Sådär ja...då gör undertecknad ett litet inhopp här mitt ibland röran av plock, pack och flyttkartonger!

Det är inte utan ett litet stygn av vemod i hjärtat som livet i Göteborg plockas ihop för att bytas ut mot ett nytt kapitel med Norrländskt leverne...men mycket roligt att se fram emot är det, och nya möjligheter, vilket var det som i slutändan fick avgöra detta beslut.

Det är inte utan ett stort stygn vemod i hjärtat (separationsångest de luxe!) som jag imorgon även återgår till ett liv som Rockänka...denna gång för en längre period.
Min älskade Johan ska ut och turnéra Europa runt med sitt Amaranthe i flera veckor framöver...visserligen blir det åter ett stopp här i Götet redan på Fredag, men det är bara en "kortis" med konsert under kvällen och redan på natten åker han vidare igen.
Åh, denna saknad!


Den 28/10 klockan 19.00 smäller det...don´t miss out!

Men, som sagt, oanade möjligheter innebär denna framtid...och jag är ganska säker på att jag kommer att ha mycket av "mitt" att fokusera på (!)
Och, mycket närmare till mina nära och kära... <3

Avrundade gårdagskvällen tillsammans med bio-mys och filmen Contagion, ingen rescension blir det...men en helt okej rulle att underhållas av :)

Fullt ös även idag, men planerna på att snart ta det lilla lugna och göra den här vackra höstkvällen mysig och lite extra speciell finns...

På återskrivande!

// Maryly


Flyttkaos..! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0