Kalender-makeup dag 2

Fullt ös på kära Gammplatsen även idag, då dag 2 av kalender-fotograferingen skulle avklaras!
Även idag var det varierande makeup, styling, asmt foto-assistans som utfördes av undertecknad för hele det andra halvåret (sex personer...)

En strålande höstdag med massor av trevliga möten och jag kan nästan inte fatta att man kan ha det såhär bra på jobbet..?! :)
Ett litet urval av dagens arbete;


Morgonsol och fotografering av Lars vid Flottarkungens stuga



Photoshoot med självaste Tomten med sin långa önskelista i
Carlbergs-gården



Strongt att posera som Fröken Juli i tvättbaljan en kylig Novemberkväll...!


Jobbet på Gammplatsen hann även med att kobineras med lite kontors-jobb inne på Kommunhuset, där planeringen inför kommande Julmarknad var de mest centrala.
Blev även glatt överraskad med att mötas av en alldeles sprojlans ny skylt med mitt namn på vid entrén...jo,jo här blir saker "fort gjort" kan jag lova ;)


Vårt lille tillhåll på top-floor!


Ikväll har jag "roat" mig med att laga matlådor, tvättat, städat, plockat, samt återigen packat denna resväska (!)
Lite fotboll på tv och allmänt soffa-softande...
Kort-dag imorgon och sedan bär det iväg till Umeå igen.

Allt gott!

// Maryly


Mys vid brasan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0