Valborgsmässoafton 2011

...och ett Grattis till allas vår Knugen! ;p

Klockan är nu 03:29...det är natt men ändå ljust ute...Norrlands-ljusert...älskar det.

Jag sitter här och knappar, nyligen hemkommen från ett alldelles, alldeles underbart valborgsfirande!
Mina fina, fina vänner...vad de betyder mycket för mig!


Ice cold


Bubbel å party-sockar


Skål och sköna Maj välkomen!


Köks-dansen ;)


God tapas-middag med "familjen"


Syskon-paus


Gitarrsolo


Kärlek <3...och obligatorisk utgång på
Hotell Lappland


Grabbarna grus ;)


Godnattpussen!

En helt underbar kväll tillsammans med de bästa, sköna Maj välkommen! ;D

Klockan är nu slagen 04:00...solen går upp...det är verkligen ljust, som mitt på dagen, och det är verkligen såå vackert ute.
Idag är det 1 Maj.
Idag, mycket senare idag, ska jag och mamma ta tåget ner till Västkusten.

Jag vill inte.

Hoppas Ni haft ett jättefint Valorgsfirande kära läsare...de har då sannerligen jag...TACK alla inblandande! :)

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0