Meddelande

Snirk, snark.
Upp å hoppa, ut å iväg.
Ingen snö.
Bra.

Jobba, möte.
Luncha, jobba.
Flexa ut.
Bättre.

Sol, centralen.
Möta mamma, åka buss.
IKEA-shopping.
Bäst.


läs: aaiijkeeeaa

Hemkommen med kassarna som bland annat innehöll en fin ram jag gått och trånat efter, samt en vacker orkidé att ställa i fönstret till badrummet.
Nu har jag placerat lilla rumpan bland kuddarna i tv-soffan och fyllt på koffein-depåerna ännu en gång :)

Min kära lilla mor har slumrat till här brevid, trött efter en heldag i Botaniska Trädgården, fast om jag frågar om hon sover så svarar hon bestämt nej, tittar upp lite snabbt, bara för att sedan sluta ögonen igen strax därpå...hehe...söt <3

Blir nog en rätt tidig kväll för undertecknad här ändå...rätt sliten, trots en mjukstart efter semestern.
Sista arbetsdagen för veckan imorgon och sedan är det helg...love it, bara för ledighetens skull...och så får jag ju såklart möjligheten till mer tid att hitta på lite skojiga saker med mamma!

Natten till idag fick jag ett sms...eller ja, en film var det nog rättare sagt...från Jesus (!)
Han pratade en massa märkliga ord, på ett språk jag absolut inte känner igen (tungmål?) och sa att jag skulle återkomma till honom med en fråga om vad det betydde vid ett senare tillfälle...
...och allt detta förunderliga till tonerna av Ella Fitzgerald.

Och nej, det var faktiskt ingen dröm.
(dock ett välkänt avsändar-telefonnummer ;) )

Spännande (tror jag?)...och närmare Gud än så lär man väl knappast komma?! ;p

Puss å kram <3

// Maryly





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0