Lite mindre Rockänka

Sådär ja...då lider dagarna som Rockänka mot sitt slut (för den här gången...) och yours truly sitter uppkrupen i soffan i kvällsmörkret och knappar...

Eftersom eftermiddagen och tidiga kvällen var het och kvav med mörka moln som tornade upp sig i horisonten, så har jag bara gått och väntat på att ett riktigt åskoväder skulle bryta ut (mys!)...vilken syn det skulle vara med vår panoramautsikt (!), men istället bidde det bara regn och kyla...usch och fy för västkustvädret! :p

Dagarna ja...de har verkligen flugit förbi och som alltid...vart tar tiden vägen?
Känns som om det var igår jag och min kära Johan skildes åt, men ändå som om det lika gärna kunde varit ett helt år sedan på något konstigt sätt..?
Mycket har hänt, både inne i -och utanför min "lilla värld", många nya insikter, nya perspektiv, och det känns annorlunda och nästan lite nervöst att ses igen imorgon...men jag längtar! ;)


Amaranthe´s
turné är dock inte helt över än...
Imorgon smäller det högst (!) här på Trädgårn och sedan vankas det OsloLördag, för att sedan köra avslutningen på hela härligheten i Köpenhamn Söndag.

http://www.profilrestauranger.se/tradgarn/evenemang/kamelot1/

Kom å ös! ;D

Själv ska jag hoppa i bästaste rock-outfiten och bege mig dit för, vad jag tror, kommer bli en kanon-kväll!
Sedan så har jag även bokat biljett för att stiga upp i ottan på Lördag, resa till Oslo och kolla in konserten där... :)

Har ju aldrig varit i den Norska hufvudstaden innan, så jag tänkte att detta kunde bli ett ypperligt tillfälle för en hel-dag med sighteseeing i staden, förhoppningsvis hitta en pub vis namn Olympen som jag gärna vill besöka, förhoppningsvis hinna se i alla fall liiite av Eurovision Song Contest 2011 på något schlager-vänligt ställe (såååå typiskt att det skulle krocka då!), innan allt sedan får avslutas med en grym konsertkväll...vilken dag det kan bli va?!

*peppar, peppar för krassligheten..!*

Annars har kvällen varit lugn...
Lite städ, tv, skriverier, piffing och jag har bland annat byggt finfina naglar och toppat med fransk manikyr.

Ska luta mig tillbaka nu och se lite natt-tv innan det är dags att bege sig in i drömmarnas förlovade land...och imorgon...ja, då är då...Nu.

// Maryly


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken supersnygg bild på dig ;)

Hoppas du får en toppenhelg!

2011-05-12 @ 08:08:53
URL: http://fancyfacts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0