Semi

Men tröttheten de luxe..!

Har, sedan jag anlände från jobbet till hemmet vid 17-snåret, ägnat kvällen åt storstädning (nu är det fan kliniskt rent!), tvätt i oilka grader och kulörer, plock, piff och relativt nyligt avslutat det hele med en efterlängtad (om än rätt fattig) middag...

Känner mig krasslig...ont i halsen och feber...inte bra.
Om det beror på den enorma tröttheten, diverse anspänningar, eller kort och gott en riktigt redig förkylning vet jag inte...men jag hoppas definitvt inte på den senare (!)

Har mysat ner mig i soffan bland kuddar och filtar och tittar på upplösningen av den 1:a semifinalen I Eurovision Song Contest...

...do not disturb! ;)

Go´natt!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0