Eftermiddagsrader

Jodå, de mörka molnen bjöd på regn och det blev till att ta vagnen in till centrum.
Riktigt Värstkustväder...som så ofta.

Dock!
Tänkte, och lät så inte heller, mig nedslås av gråmulenheten utan åt en god frulle, avklarade mina ärenden, strosade runt lite i butikerna och shoppade både det ena och det andra innan jag sedan mötte upp med Johan som slutat jobba.

Eftersom det var hans sista jobbar-Lördag (i alla fall över sommaren..?) så bestämde vi oss för att fira detta med en riktigt god kall på mysiga Ölrepubliken...ska det va, så ska det! ;)
Johan avnjöt en Acme IPA och jag tog en redig Samuel Adams...satt finfint.


Mycket spännande att välja på ur öl-menyn!


Två godingar

Väl hemma och åter i soffan.
Det är för närvarande uppehåll ute och jag bara hoppas och önskar att molntäcketska spricka upp och bjuda på lite härlig kvällssol..!

Har mixat ihop en Strawberry Daquiri, lyssnar på musik och tar bara det lilla lugna innan vi ska iväg ut igen för att äta middag.
Gott e de...
Har i skrivandets stund inte riktigt bestämt oss vart än...men bord är bokat (och tur är nog det med tanke på löningshelgen!) på två ställen, så något bra blir det hursomhelst :)

Vad kvällen sedan kan ha att erbjuda får vi se..?
Vi har pratat lite om att köra en mini-runda och testa lite "nya" ställen, så man vet aldrig... ;)

Önskar Er alla en jättefin Lördag!

Puss

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0