Konsert-kväll



Japp, där har vi det!
Någon "där uppe" bestämde sig så tillslut för att undertecknad skulle få sitt lilla glädjeämne till helgen som plåster på såren för den rockiga båtresan hon inte fick åka med på...
Så, Trädgår´n och Black Label Society...here I come! ;)

Kärleken min har i skrivandets stund kastat ankar för att bjuda partyglada sjöbusar på grymma toner under helgen.
Tar del av de små-glimtar som går att följa via Facebook och diverse övriga sidor ute på nätet.

Själv har jag avslutat jobbar-veckan, skyndat mig hem för mat och piff, och sitter nu i min ensamhet och peppar för kvällens konsert.
Annorlunda Fredagskväll minst sagt, vet inte riktigt hur jag ska känna mig...

Däremot vet jag att jag att jag inte sällar mig till någon rad av deppresiva Rock-änkor...utan tar tillfället i akt att unna mig själv en förhoppningsvis kul kväll och en riktigt bra konsert!

"Sub luna amo...bibo...canto...vivo...morior..."





Önskar Er en fin start på helgen!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0