Ett Ögonblick...

...eller i alla fall några stycken bjuds det på från senaste tidens förehavanden för undertecknad.
Lite lagom Torsdags-update alltså.

Och, as usual, en bild säger mer än tusen ord...

Lördag


Middagen, den smarriga grekisk-italienska buffén, bidde en hit...likaså finalen i Melodifestivalen, om än jag tippade "fel" vinnare...


En liten paus-puff...ingen hit, men för den här gången då ;p

Söndag


Promenix och grym Söndags-brunch på Hard Rock!


Soffa-soft med två halv-bra rullar på raken, stora godispåsen och läsk

Måndag


Den tidiga morgonen gryr över en ny vecka i Göteborg och nu är det officiellt Vår också!
Vardag: Jobb och gym.

Tisdag


Monster-jobbar-dagen.
En rejäl dos av övertid då jag klev upp på morgonen, spenderade cirkus 12 timmar med att arbeta (var alldeles ensam på avdelningen mellam 17-19...skum känsla...och tyst!), för att slutligen komma hem, glufsa i mig mumsig takeaway-middag och slockna i soffan...Tisdag -check!

Onsdag


Upp och jobba...var jag inte nyss där..?
Trots detta så tog jag mig an ännu en övertidstimme...men faktiskt mest för att då ha möjligheten att sluta tidigare på Fredag (läs; imorgon)...segt, men helt klart värt det.

Mötte upp med fina Manisha efter jobbet och tog en mysig Onsdags-aw på Vasastan.
Åt gott, drack gott, tjejsnackade uppdateringar, och smidde lite planer inför den närmaste framtiden.
Riktigt trevlig kväll! ;D

Torsdag



Strålande sol och faktiskt riktiga vårkänslor i luften...underbart!
En rätt seg dag på jobbet...avslagna kollegor efter veckans övertidstimmar (som drabbat oss alla) men dock med
en känsla av att helgen är nära...!

Lite lustigheter som inträffat,lite musikaliska nyheter, liten snabb-städning av lyan, lite käk och bara en helt underbart skön kväll här i hemmet...

Torsdagen lider mot sitt slut gott folk och nu är det snart ledig helg och nästan bara roligheter att se fram emot igen ;)

Allt gott!

// Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0