Igår-Idag

Gårdagskvällen var en riktig höjdare...i alla fall vad kommer till sköna toner, festligheter och glada vänner och bekanta!

Solen strålade och Danko Jones huserade på Lisebergs stora scen.
Ösigt värre trots halvtaskigt ljud, rätt bra med publik och en attityd som inte gick att ta miste på...
Kul att se, om än de gör sig bättre på andra arenor och i andra sammanhang.
Fick ju hursom min dos av favvo-låtarna så ;)



Efter spelningen var det dags att bege sig vidare till Trädgårn där In Flames bjöd på release-partaj för deras nya (grymma!) Sound Of A Playground Fading.
Och inte bara ett riktigt gött party bjöd de på...nej, döm om min förvåning då jag i entrén fick en gratis-festivalbiljett till dagens West Coast Riot (!)
Fotade blev vi minsann också, nåt till nya skivan..?
Inte illa, inte illa alls...



Dj-Tony skötte mixen av hårda toner utmärkt, schyssta musikvideor på skärmarna, liten spelning med Death Destruction och möten med massa härliga människor!

Tyvärr var det enda smolket i denna glädjebägare en tjej som kom fram till mig, presenterade sig och började sedan ställa typ tusen frågor om mitt och Johans förhållande (?!)
Det visade sig att hon varit på hårdrockskryssningen som Amaranthe spelade på i vår-vintras och ja...hon antydde väl mer eller mindre att min älskade Johan varit otrogen...
Vem drog ut proppen?
...

Vad gör jag?
Ja...
Jag får väl helt enkelt välja vad jag ska tro på, vem jag ska välja att lita på...?
Vad jag är värd.





Idag
väljer jag att vara glad, idag är en bra dag.
Har telefonerat, sjungit skönsång och grattat världens bästa mamma på hennes födelsedag!
Saknar <3

Solen strålar, värme och härligt förväntansfull stämning i luften!
Jag slutar tidigare från jobbet då Norrlands-vännerna är på väg ner, och om bara några timmar är det dags att mötas upp och börja ladda inför Metaltown 2011...underbart!

\m/

Allt gott så länge!

// Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0