Nästan där...

Åh, vilken mysig och alldeles jättebra gårdagskväll det blev ändå!

Onsdagen som, av lite olika anledningar, började tungt och kändes allt i genom motig gjorde tillslut en helomvändning och bjöd på strålande sommarväder och en lika så strålande och uppiggande idé från min älskade Johan.

Vi möttes upp efter jobbet, gick och köpte några goda Japanska öl och en liten, liten vinflaska, samt svängde förbi Asienköket för deras supergoda sushi-take away.
Med denna finfina middag så vandrade vi sedan ner till hamnen där vi slog oss ned på terassen till Operan och njöt av härligheterna och det faktum att solen sken och livet kändes underbart!

Satt där ett bra tag, filosoferade och bara njöt, innan vi bestämde oss för att fortsätta vår lilla Onsdags-after work med ett gott glas rosé på Bee.
Sagt och gjort, ett glas gott bidde det (två till och med!) med god stämning och lill-lördags glada människor :)


Mys-mums


Annars så är det i skrivandets stund Torsdag på jobbet.
MEN..."bara" en timma och förtiofem minuter kvar av min nedräkning mot nya tider..!
Tick-tack...

Nästa vecka väntar halvtidsjobb och kursstart på Makeupstudion ;D
Men först...snart stundar en efterlängtad långghelg tillsammans med min älskade och allt vad den kommer att innehålla!

Sista jobb-rycket nu, så sparar jag planerade äventyr till kommande blogg-inlägg.
To be continued... ;)

//Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0