Big4 -Ullevi 2011

RE-loading...
Loading...
Loading...

Jajebums, nu sitter man här igen och laddar inför ännu ett besök på Ullevi och fyrtalet grymma spelningar!
Även om de inte rör sig om husgudar i "Maiden-bemärkelse", så är det ju ändå ungdomsidolerna som intar scenen...stort.
Vill gärna förneka att jag känner mig lite sliten (om man ändå bemödar sig med att känna efter...), det har varit en intensiv helg...men än är den inte slut så det är bara att peppa och ladda om inför den stora finalen..!

Inte många timmars sömn efter en gårdag som slutade i de arla morgontimmarna...
Blev en god middag på Farelli´s och en liten runda på stan innan vi sedan vandrade hemåt för några glas, skön musik, levande ljus i ljumma sommarnatten, och samtal om allt mellan himmel och jord...
En riktigt mysig kväll tillsammans med brorsorna...tiden bara flög iväg och jag kände verkligen hur mycket jag saknat just en sådan här kväll...välbehövt.

Han även med att chatta lite med min älskade Johan, både säga "god natt" innan han gick och la sig för att sova och även säga "god morgon" då han steg upp för att lämna hotellet i Tokyo och åka till flygplatsen.
Kändes rätt skumt... :)
Men idag kommer han hem, mitt <3...som jag längtar!

Det är varmt.
Det är varmt och en enorm luftfuktighet.
Kan det vara så att det är ett åskoväder på intåg månne...?
Hoppas inte...känns som att det är nog kämpigt att köa och trängas ändå ;p
Ståplats -it is.

Ska snart bege mig ut och iväg för en runda på stan och troligen göra ett stopp på Hard Rock ,där de kör förfest, innan det är dags att bege sig till Ullevi.
Måste ju känna av den sköna stämningen och alla hårdrockande förväntansfulla människor...
...kommer bli en lång men grymt kul kväll, nu kör vi! ;D

Lev å må!

// Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0