Uppladdning

Då var det Lördag och regnet det bara öser ner!

Hade tänkt bege mig ut en sväng på stan idag, men insåg att vädret inte kändes allt för bekvämt och även att jag egentligen inte hade något speciellt att uträtta där så det fick vara...
Kanske lika bra det också med tanke på att min kära sambo ringt och meddelat om två rejäla vurpor han lyckats åstadkomma på vägen till replokalen, lyckligtvis oskadd!




Istället har jag ägnat dagen åt lite piff (frustrerad över att jag idag verkligen lider av en bad hair day...grrr!), hitta lämplig outfit, samt förbereda middagen som jag och Sun ska kalasa på innan vi beger oss till Musikens Hus och kvällens show:

http://www.musikenshus.se/

Amaranthe headlinar och jag tycker absolut att Ni som har möjlighet ska ta er dit och ösa! :D

Sitter ner och tar det lite soft nu ett tag innan uppladdningen börjar.
Ryggen har turligt nog återställt sig till ett något sånärt normalt tillstånd så det är bara att konstatera; 4 timmar raklång på värmesäck i tv-soffan igår kväll hjälpte :)

Har egentligen inte så mycket mer (o?)vesäntligheter att skriva...en rätt händelselös dag, så det är bara att vänta och se vilka händelser kvällen kan tänkas erbjuda..?!

Allt gott!

//Maryly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0