Smått & Gott

Hej, hej, hallå bloggen!
...eller nåt ;p

Jajebums, idag är det Fredag minsann och härliga helgen har börjat!



Efter en jobbardag (en ovanligt lättsam sådan!) och en runda ute i staden så befinner jag mig nu hemma och känner den goa fredags-feelingen komma krypande...

Har knåpat ihop en god tapas-middag med smått och gott som alldeles strax ska avnjutas tillsammans med min kära.

Behöver jag säga att ljusen är tända?
Behöver jag säga att musiken är på?
Behöver jag säga att ett gott glas vitt är fyllt?
...nej, kanske inte, men så är fallet! :)

Tar det lilla lugna hemma nu ett tag, men sedan lockar nog ändå en utgång...
Upptäckte att den nya vin-baren/restaurangen här i kvarteret, Wood, var recenserad i dagens GP och hade fått riktigt hyfsat betyg = 4 Fyrar av 5 möjliga.
Har bara varit där tidigare för ett glas gott, men blir nu riktigt sugen på att även testa något från den goda menyn de verkar ha:

http://www.restaurangwood.se/



Kanske blir det ett glas här?
Kanske blir det In Flames-partaj på Sticky?
Kanske blir det båda?
...troligen Sticky i alla fall, med tanke på go musik, fullt ös och kära vänner ;)
We´ll see...

Men nu...mot tapas-bordet!

Önskar Er en fin start på helgen kära läsare!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0