Senaste nytt...

...eller i alla fall inte så jättegammalt.

Har "återhämtat" mig från helgens bravader och lunkar på i vardagens lugnare takter igen.
Eller ja...pulsar, plaskar och halkar mig fram kanske känns mer rätt att säga med tanke på de fascinerat varierande väderomslag som härjat de senaste dagarna


Vår balkong Lördag-morgon & samma balkong Söndag-morgon...

Igår var det plusgrader men dock en rätt eländig snålblåst då vi på kvällen begav oss iväg (de några hundra metrarna) till nybyggda kvarteret Venus i Gårda, för att titta på en visningslägenhet och få information, samt ställa frågor om vårt nya boende, området mm.
!!!
Det var så himla fint och fräscht! Bara längtar såå mycket efter att få flytta in nu! :D
Nästa Tisdag...bara en vecka kvar...
http://www.poseidon.goteborg.se/sv/Kv-Venus/

Idag, började det hel mulet...och det var inte mycket hopp om `et...men så hände något och helt plötsligt upptäckte jag hur molnen hade skingrat sig, himlen var klarblå och solen stråalde utanför fönstren på jobbet (!)
Blev självklart en lunch ute med liten promenad i ljuset och värmen...var allt lite vårkänslor som spirade, underbart!



Ett litet, men ack så viktigt, ärende efter jobbet innan hemgång och middagsfix.

Kvällen har sedan bestått av lite små-packande inför flytten, mestadels kläder.
Blir aldrig riktigt klok på detta dilemma; har packat stora kassar med massor av plagg i varierande form och färg...och ändå har jag aldrig någonting att ta på mig...konstigt va..? :p
Försöker vara duktig, rensa ut och slänga...men ja, det går sådär...

Ska krypa upp i sängen nu, bläddra lite i tidningen, slö-kolla lite på tv och mumsa smågodis...bara mys resten av kvällen :)

Lev å må!

// Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0