Thank God It Is...

Månen vandrar sin tysta ban, snön lyser vit över...nja, kanske inte så jättemycket (trots dagens minus-grader) men väl i några högar här och där...

En vacker fullmåne är det dock ikväll, och vilket ljus den sprider!
(full är den också...helgen tillära ;p)





Fredag...thank god it is! ;)

Det är ju såklart alltid som härligast då helgen och ledighet stundar, men måste nog ändå medge att veckan som passerat bjudit på en hel del godbitar den med...

Exempel på detta; Hjärtedagen med kärlek, mys och allt som hör denna till, Pub-quiz på gemytliga Dubban, Filmtajm i sköna tv-soffan, Present från jobbet i form av biobiljetter (!) på grund av goda idéer jag bidragit med (!!), inbjudan till Företags-lunch, beviljande av efterlängtad (!) Påskledighet i norr, omförhandlandet av Arbetsvillkor, samt massa spännande nyheter här i hushållet vad gäller min älskade sambo och hans Amaranthe! ;)

Som sagt, en hel del att glädjas åt, men...allra, allra mest tror jag i allafall att det kändes som idag;

Att få önska kollegorna en trevlig helg och gå iväg ut från jobbet, in mot stan, i ett ergigivande ljus och strålande sol från en klarblå himmel, mot en efterlängtad After Work...
...kan man påbörja helgen på ett bättre sätt?! ;D
Solen, ljuset...jag älskar det!






Efter en mysig aw på "vårt" Hard Rock sitter jag nu här hemma och knappar i värmen och hemmets lugna vrå med ett glas gott vitt...rätt skönt måste jag medge...

Tv-programmet "Let´s Dance" har just dragit i gång och jag planerar verkligen ingenting annat en lugn kväll med min kära ikväll.

Det känns som att det var typ hundra saker mer jag hade för avsikt att blogga om ikväll...men eftersom jag i skrivandets stund inte kan samla tankarna nog att komma ihåg...så,ja...jag får väl helt enkelt spara dem till en annan gång och önska Er finfina läsare en skön start på helgen...AND let me know if your up to something good! ;)

PUSS!

// Maryly


Kommentarer
Postat av: Manisha

Maria,

riktigt bra blogg tycker jag fortfarande du har :-) Alltid intressant o uppdatera sig kring dig o vad du har för dig, hehe! Får ta det där glaset snart tycker jag! Vore supertrevligt. Take care!

Puss/Manisha

2011-02-19 @ 13:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0