Namnsdag...

...och singel-släpp, minst sagt en dag att fira lite! ;)

Börjar med att förklara min stolthet, gratulera och pusha för min älskade Johan och det sköna Amaranthe-gänget som idag släppte singeln Hunger...world wide!
En grymt hit och ett gött smakprov inför kommande skiva i April.

 

Hunger - Single, Amaranthe



Köp den på iTunes, där den i skrivandets stund ligger på 4:e plats på försäljningslistan för singlar (!), och kolla in  både bandets Facebook -och Myspacesida ;D

Lite, lite har det faktiskt fått vara "min" dag idag...min alldeles egna namnsdag :)
Tackar så jättemycket för den fina gratulationerna från de som kom ihåg denna lilla dag...alltid roligt att bli uppmärksammad!

;)

 

Sitter och myser i soffan nu och är mätt och belåten efter en underbart god indisk takeaway-middag som Johan fixade åt oss dagen till ära...mums!

Tar det piano resten av de vakna timmarna och kurar ihop mig bland kuddar och filtar för att kolla på kvällens sammandrag av den passerade nattens Oscarsgala...




En bra Måndag, en bra start på veckan.

Allt gott!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0