Alla Hjärtans Dag <3

All You Need Is Love, Love Is In The Air, Can You Feel The Love Tonight...och allt det där...
...Alla Hjärtans Dag är det idag och ett stort Hurra för länge leve kärleken! ;D

Tidig start med en snabb hej-då-kyss från min kära som rusade till jobbet, en fin liten överraskning som mötte mig vid uppstigning (ja, jag hade faktiskt skickat med en liten en åt honom också...samt ett löfte om även en kvällsöverraskning ;) ), och sedan var det dags för mig att raskt promenera iväg till mitt dagsverk.


"Till min Underbarling"...från min söting :)

På jobbet.
Gelehjärtan, Chokladhjärtan, Vaniljhjärtan...you name it...varvat med de sedvanliga arbetsuppgifterna...
...men all kredd åt banken som firar ändå! ;)

Hemmets lugna och mysiga vrå...

Sitter nu här uppkrupen i soffan bland levande ljus, skön musik och med min älskade nära.
Överraskade -och blev själv överraskad ikväll med presenter, underbart vackra kärlekshälsningar, gott bubbel och god mat att njuta av.
Har verkligen haft en jättefin Alla Hjärtans Dag...och den är inte slut än ;)




Gotti gott gott, mys och finfina hjärte-presenter!
Til min kära bidde det lite smarriga göttighter, ett väl genomtänkt kort och en biljett till Foo Fighters i Stockholm!
Själv fick jag en vacker ros med tillhörande kort, lyxig choklad och helt underbara örhängen från Thomas Sabo...joy! ;)

Strax så vankas det även lite dessert här...
Har tittat lite på tv-programmet "Gynekologen i Askim" där (jo, faktiskt!) undertecknad var med i kvällens avsnitt!
Som statist på den lesbiska klubben... ;p
Minns väl hur vi arbetade en hel dag...en hel dag för dessa få sekunder...men, ändock, kul var det! :)




Annars då?
Jo, tack...helgen passerade i bravur...födelsedagsfirande hele Lördagsnatten lång, samt en långpromenad i härlig sol och ett Söndags-flöt med ett efterföljande socker-koma (chips, dip, potatis-stjärnor, diverse smågodis, kakor...ja, gud vet vad?!)...lite bilder får representera det gågna...



Grymt kul kväll på Rockbaren i glada vänners lag, och en jättefin och uppiggande promenix dagen efter...

Nu ska Yours Trouly återgå till att vara social och spendera resterande dela av kvällen med sin käresta...

Önskar Er allt gott kära läsare och hoppas verkligen Ni har en jättefin och kärleksfull Alla Hjärtans dag!
Ta hand om varandra!

LOVE    

// Maryly



PS; Ska Ni bara se en endaste kärleksfilm idag så rekommenderar jag min "all time favourite", den bästatse bästa...Moulin Rouge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0