Festplaner

Hejhopp...från en undertecknad som borde sovit mer, som borde sova nu...
...men som är mitt uppe i sitt esse; fest-planering...grymt kul! ;)

Det stora TRE NOLL närmar sig, idag är det 1 månad tills D-day...eller B-day rättare sagt, (nej, ingen kris...den avverkade jag vid 25-års åldern) och jag har ägnat kvällen åt att knepa och knåpa ihop en inbjudan, samt diverse praktiska saker som ska lösas...ja, har man inte jobb nog, så ser man till att skaffa sig det!
(även Finlands nationaldag så...hakka pelle, bastu, vodka, kniven och allt det där..! ;p )



Har packat lille-väskan då det blir tidig start imorgon när jag återigen beger mig till Lycksele för arbete...och inte bara arbete...jobbar lite-kortare-dag och sedan vankas det julfest med finfina kollegorna minsann!
Det ska tydligen bjudas på julgodis-bakning, julklapp, samt en middag med "exotisk-planka"...låter som en riktigt bra fest tycker jag ;)

Har även pratat med min kära Johan som dagen till ära befinner sig i Barcelona (oh, wish I was there!) och rockar....saknar massa mycket, men nu närmar sig London med stormsteg...längtar!

Lite natt-tv nu i sköna soffan, men sen måste jag sova...

Natti natt!

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0