Sankta Lucia...

...eller nja, kanske jag kan erkänna då jag dagen till ära befunnit mig i ett London med strålande sol och plusgrader..!

Grym gårdagskväll med festligheter och Amaranthe on stage!





Riktigt bra drag på publiken...



...och efter spelningen så påböjades ett  firande av kvällens födelsedagsbarn; Olof...skål! :)

Liten sovmorgon och sedan, idag (efter att ha bjudit mitt hjärta på traditioell skönsång!), var det inchecknig på nytt hotell och en runda ute i den livfulla staden som gällde för undertecknad.


City Hotel


Traditionellt stopp...


Turist stopp...


En runda inne på Harrods -of course!


Middag på Nandos...spicy mhm...
;)

"Hem" och landa lite på hotellet innan det sedan var dags att ge sig utt igen till Hyde Park och dess Winter Wonder Land...




!

Julsånger, Mulled Wine, Hot Cider, marknadsstånd, karuseller, tomtar, renar, varierande goda dofter, glada människor...julstämning de luxe!

Ett stopp på vägen hem vid kvarters-puben för en god kall..

Åter på hotellrummet nu...mysa och ladda inför morgondagen...London = <3

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0