London

London baby, London...-it is! ;D

Tiiidig start i ottan med endast några futtiga timmars sömn i kroppen från ett Umeå med skar-snö och minusgrader, till ett Arlanda med + 2 och duggregn...
Flygrädslan gjorde sig påmind, men det gick bara bra och vi landade till och med tidigre än planerat..!


Tax free...det vill jag lova!

Morgonkaffe, tidningen, och vääntan till nästa flight (läs även; nästa nära-döden-upplevelse)

Morgonens celebrity-spot; Peter Forsberg...minsann!
(rufsigt nyvaken såg han ut han med, där vi stod bredvid varandra i en kö...)


Frulle-utsikten...

Ännu en boardning och en resa som gick långt över förväntingarna bra!
Landade i den Storbritannianska hufvudstaden och möttes av strålande sol och + 8 grader...svensk sommar nästintill ;)

Gatwick Express
till Victoria, där jag så äntligen mötte upp med min älskade Johan för ett kärt återseende!
Installerad blev jag sedan på nattens (imorgon lir det nytt) hotell Premier Inn, Kings Cross




Och här sitter jag nu.
Landar lite och laddar inför kvällens festligheter..!

Johan är iväg på diverse förberedelser inför Amaranthe´s spelning ikväll, och jag har piffat och softat lite innan det är dags att bli upphämtad och joina för en kul kväll...sååå glad att äntligen få vara här mitt i "allt"!

Tror det är Måndag idag, men det känns som helg...och jag har semester ;)

Allt gott!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0