I all hast...

...titar jag förbi bloggen och säger hej hej hallå!
Som sagt, det är mycket nu för undertecknad som desvärre har lite problematik med att få till kontenuerliga och uppdaterande inlägg...

...samt även, i skrivandets stund, har svårt att få jobbet gjort då datasystemen ligger nere :p

En skön helg har passerat sedan senast författade inlägg, en ny vecka påbörjats, och idag är det redan halvlek!
Jag kämpar på med att kombinera både jobb och Makeupartistutbildning, där den senare bara är ett rent och skärt nöje (om än mycket jobb!) och passar mig verkligen som handen i handsken! :)

Ska strax hasta iväg till ovannämnda utbildning på Makeupstudion, där vi i veckan arbetat mycket med basen och skuggor av diverse slag.
Har mitt förts prov redan nu på Fredag, Clean Beauty, och ja...jag börjar nog bli smått nervös ändå (!)

I övrigt är jag mest glad för att saker och ting verkar lösa sig smidigare än jag trott och på bästa sätt dessutom, fick exempelvis ett underbart lättande besked idag... ;)

Kvällarna har handlat väldigt mycket om studierna, men ikväll funderar jag faktiskt på att ta lite time-out och eventuellt gå på pub-quiz med min kära...får se hur det känns med tröttheten, samt om vi vågar oss ut i vätan mellan monster-skyfallen..?!

Hoppas på ett snart, mycket snart, återskrivande...allt gott så länge!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0