Yellow

Gårdagens rulle, blir dagens filmtips:



Blev riktigt positivt överraskad måste jag säga!
Har ju hört att den lovordats och fått bra kritik från diverse olika källor...men trodde nog inte riktigt att jag skulle uppskatta den så mycket...
Betyget blir 4 mumsiga popcorn av 5 möjliga



En mysig helylle-svensk film som utspelade sig i vackra miljöer under en nostalgisk och minnesvärd tid i historien.
Började relativt "vågat", och lyckades verkligen hålla greppet om mig ända till eftertexterna.
Bra skådespelarinsatser och grym filmmusik var det också ;)
Rekommenderas starkt!

Annars...ännu en vacker vårdag, som tyvärr spenderats mest innanför arbetsplatsens väggar, men även bjudit på ett grymt pass på gymmet, några telefonsamtal upp till norr och en skön promenad ute i kvällssolen.

Placerad i tv-soffan nu och väntar på kvällens premiär av programmet NittiLeaks 5:an.
Radarparet Filip och Fredrik planerar att ta oss tillbaka till (apropå ovanstående) ännu en nostalgisk tid i historien...undertecknads egen ungdomstid...det "ljuva" ;p 90-talet...
Jag väntar med spänning och hoppas på att orka hålla mig vaken!

Naglarna är lackade härligt vår-gula i färgen "Going Bananas" från H&M, riktigt såå kul ska vi nog inte ha det men jag tror dock allt det minsann blir en liten smutt på ett glas rosé såhär i kvällningen...



Hoppas Ni får en fin start på den nya veckan kära läsare!

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0