Ditt å datt-tips

Lite nya tips på varierande ditt å datt som utspelar sig i undertecknads liv...






Mumsig 3-rätters "home-made-style" som avnjöts Lördagen till ära...note; cheesecake med vit choklad är alltid ett vinnande koncept! ;)






Premiär för den nyöppnade kvarterspuben Glenn´s SportsbarFriggagatan!
Mycket folk, tjo och tjim...och till min kära sambos lycka så hade de Anchor Steam på fat...we´ll be back...



Resident Evil: Afterlife Poster

Söndags-flötet, som sig bör, med massa göttigheter uppdukade på armlängds avstånd från tv-soffan och filmtajm med 2 stycken goa rullar.
Den första bättre än den andra (kan bero på att mannen är en personlig favorit) och rekommenderas till både fan och icke-fan.
Betyget:

  VS 





Måndag...back to jobb, gym, gråmulen vardag...to reality helt enkelt...
Den dimma som legat över Göteborg i hela fyra dagar nu tog nästan kål på en stackars norrlänning som mig idag, men tack och lov så sprack det upp och solens strålar behagade visa sig på eftermiddagen (!)

Två nya böcker har inhandlats och en tredje har jag fått låna av min snälla chef...ser fram emot att riktigt få grotta ner näsan mellan rader av spännande läsning ett tag framöver!



Nu ska jag ta en skumbanan och måla naglarna i en knalligt vår-mint-grön färg...det får bli sista tipset för ikväll gott folk...allt väl! :D

// Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0