Inslag

Kväll.
Mörkret har lagt sig, inte jag...inte än.

Har svirat om till den rosa mys-pys-outfiten, sitter uppkrupen bland kuddarna i sköna tv-soffan och tänkte bjuda Er på några varierande, men ack så trevliga, inslag från denna snart passerade Onsdag :)


Morgon-milen och frulle ute i strålande vårsol...det tar inte slut, och jag kan inte få nog! :)



http://www.livenation.se/event/184711/foo-fighters-tickets?omq=foo

Bokade MIN biljett till Foo Fighters i Stockholm nu i Juni...kommer bli sååå grymt! ;D
Det bidde bara en enkelbiljett med
SJ upp till Hufvudstaden, då det hele infaller i Midsommartider som hursomhelst planeras att spenderas på annat håll (?!) än i Götet...




Ett tappert och snabbt ihopknappade av ett personligt brev och tillhörande inskick av ansökan till ett jobb jag hoppas på (!)



Liten...och då menar jag liten (men ändå...) shoppingrunda med bästaste mamma <3



En fantastisk upptäckt då jag fann detta lilla recepthäfte bifogat i en av de veckotidningar som mamma prenumererar på...
Självklart blev jag genast dess rättmätige (?) ägare, och lika självklart så har jag ju redan planerat för vilket av dessa smarriga recept som står först på tur att bakas och smakas ;)


Underbar skogspromenad i skymningen för att återigen ta tillvara på solens sista strålar...
Tog även en sväng om den gamla lekparken jag lekte i som barn och ja...jag var bara tvungen att ta ett prov-åk i den lilla linbanan som kittlade så gott i maggropen och var så grymt kul när man var liten...
Kan ju inte direkt påstå att känslan var densamma idag...men hej vad det gick ändå! ;D



Telefonsamtal till -och från Sheffield, där min  kära Johan befinner sig kvällen till ära.
Gott att höra hans röst och att allt bara var bra,
Saknad...


Lite natt-tv nu innan det är dags att krypa ner under täcket.
Tidig start imorgon...en morgondag som troligen innehåller både en välbehövd makeover och en trevlig lunch...?! ;)

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0