Skärtorsdag

Började dagen med en tidig start och hoppade i träningskläderna, snörde på mig löpardojjorna och begav mig ut.
Morgonsolens strålar som värmde gott i den lite krispiga, man ack så underbart höga och friska luften, grusets knastrande under sulorna och en riktigt skön etapp på cirkus 1,5  mil avverkades!

Hem för lite lättare styrketräning, lång dusch, kaffe, frulle osv...

En sväng med pappa på stan.
Kolla läget inne på Lyckseles "mecka" Dollarstore, diverse andra ställen, glida runt lite och heja på vänner och bekanta.

Hem, fika, läsa bok, gosa med ständige följeslagaren mys-katten...

En sväng med mamma på stan och handla det sista (?!) i matväg inför kommade påskfestande.

Hem (igen) och upptäcka att min käre storebror med familj anlänt från Umeå.
Mycket snack och uppdateringar, gott att äta och en skön känsla av att äntligen få vara tillsammans med familjen igen.
Dock saknas en del av den...mitt hjärta som befinner sig nere i Götet <3

Ställde mig sedan och bakade smarriga chokladbottnar till den maffiga påsktårta jag planerat att bjuda på till Lördagens festmåltid...semester med lugn och ro var det någon som sa något om va..?! ;)

Nästan midnatt nu och ja...det är allt dags att krypa till kojs strax tror jag, hur hör på koffein jag än må känna mig (!)

Eller ja...kojs och kojs...greppa kvasten menar jag, för vi ses väl på Blåkulla-partaj i natt?!

// Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0