Mitti-veckan

Hejsanhoppsan du mitti-veckan-Onsdag!

Sitter och tänker att om en vecka framåt vid den här tiden så pustar jag förhoppningsvis ut i lugnet på underbara Granitan...semester(!)
Längtar så otroligt mycket och känner verkligen hur välbehövligt det ska bli att få åka upp till nära och kära, vila ut, samla tankarna och bara få lite perspektiv på saker och ting...

Sitter även mätt efter en god omelett-middag och tänkte bjuda på;

SENASTE NYTT

Pushar (as usual) på för min kära Johan och hans Amaranthe som i dagarna...

...släppt skiva...buy it!
...fått grymt fina recensioner i olika magasin, tidningar och websidor
...toppar diverse åtråvärda listor både på nätet och i radiokanaler
...bokas in på spelningar och festivaler...bland annat sommarens absolut bästa och mest efterlängtade; Metaltown!


Nytt album från Amaranthe - Tlllgängliga för intervjuer




Med mera, med flera...
Mycket på gång alltså (!) och bara för att med en liten gest säga ett stort GRATTIS till -och visa hur mycket min fina är värd detta så överraskade jag honom igår med ett blommogram med tillhörande nalle på jobbet!






Annars så har undertecknad (som definitivt inte kan skryta med något intressant rockstjärne-liv ;p ) mest suttit på arslet på jobbet, och jobbat arslet av sig på gymmet...typ ;)

Fick dock lov att gå ifrån arbetet tidigare idag då det vankades intervju på Makeupstudion inför den eventuella antagningen till en utbildning i höst för att bli diplomerad Makeupartist.
En utbildning som då skulle ske kvällstid och förhoppningsvis gå alldeles utmärkt att kombinera med arbete också.

Ett jättetrevligt möte bidde det och jag fick det glada beskedet (mycket med tanke på den erfarenhet jag redan  har) att jag är garanterad en plats till hösten om jag vill...och om jag bestämmer mig för att tacka ja inom en snar framtid..!

Jag blev verkligen jätteglad (!) men det är mycket som ska klaffa...så jag fundilurar ett tag, väger positivt mot negativt, känner efter och så får vi se vad det blir av det hele i slutändan...
...men fan va kul det nog skulle va ändå :)



Nu ska jag smaka av den nya chokladen med polkagris från Marabou, kura ihop mig i soffan och njuta (?!) av en skräckis vi hyrt kvällen till ära...myyyys ;)



Halva veckan avklarad, allt gott!

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0