Skönhetsdag

Tidig start idag och time for some makeover!
Hårbolaget var The Place att besöka för en rejäl uppfräschning och en stunds (ganska lång stund) skönt omhändertagande...

I have left the dark side...



...back to blonde again! ;)

Hade världens gulligaste frisör som glatt pratade på om ditt och datt, samt var väldigt serviceminded och bjöd (till min stora förtjusning!) på "det lilla extra" i form av efterlängtat morgonkaffe, en "mini-vaxning" av ögonbryn, samt en Brazilian blowout!

För Er som inte vet vad det sistnämnda är (och det handlar inte om något dirty här, som tyvärr en del verkar vilja tolka det till) rekommenderar jag att Googla för närmare beskrivning.

För Er som däremot vet vad begreppet innebär så kan jag bara meddela att det gav grym effekt och håret har aldrig kännts så mjukt och icke-frissigt (!)
Helt klart värt att rekommendera...hoppas bara det håller sig såhär ett bra tag framöver nu...


Lunchade med Anki på Indo Café och fick äntligen stilla min abstinens efter en hederlig latte!
Mycket prat och lite lätt planering inför Lördagens partaj hemma hos henne i Betsele med efterföljande utgång...kommer bli grymt kul, det var ju några år sedan sist... ;p



Hem för att sätta mig en stund ute i solen, läsa bok och ta det lilla lugna.
Middag.

Träningsrunda i skogen med lätta steg mot mjukt underlag, samt ett stopp då jag upptäckte en form av "ute-gym"...typ en hinderbana...eller ja, vad man nu vill kalla det...som jag bara var tvungen att testa ;)



Hej å hå!

Lång varm dusch, stora koppen kaffe, lite god choklad och sedan satte jag mig tillrätta för en välbehövlig pedikyr för att piffa till fossingarna...kommer se fint ut i de nya pumpsen jag planerar att köpa imorgon :)

Imorgon vankas det också tidig start då det är en del ärenden som ska bockas av från listan...städ, veterinärbesök och manikyr bland annat...men kanske främst; tv-deltagandet i Brölloppsyran från England!


Inte min inbjudan tyvärr... ;p


Allt som allt, en skön dag där både insida och utsida fått sitt...känns bra, back on track, och rekommenderar verkligen alla att ta en dag att unna sig att pyssla om sig själva lite grann.

Allt gott!

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0