Vardagssemester

Åter tillbaka till vardag...fast ändå inte...inte riktig vardag för semestrande undertecknad i varje fall ;)

Dock, trots ledighet, har jag ändå fått en redig del uträttat idag och kan bocka av lite nödvändigheter från listan;

- Besöka Skatteverket
- Boka tid hos frissan
- Deklarera
- Telefonmöte
- Skriva kontrakt för höstens Makeupartist-utbildning (!)




Köpte även ett resemagasin som jag satt och bläddrade igenom ute i solen, och började smått planera inför sommar-semesterns äventyr.
Just nu känns Franska Rivieran som den absolut hetaste kandidaten...


Mhm...rena drömmen...någon som vill hänga me..?! ;)

Såg även att SJ kör en kampanj med billiga biljetter, 145:- inom Sverige, så det blir nog till att boka några små-trippar även med dem redan imorgon.

Annars så är jag relativt nyss hemkommen från en jättetrevlig kväll hemma hos Johan, Diana och deras underbara lilla charmtroll Johannes (!)



Gullegris! Posade vant både med -och utan mamma å pappa :)

Blev bjuden på kaffe och mumsiga kakor och hade en allmänt skön kväll med diverse uppdateringar, skratt, minnen och framtidsplaner...

Mörkret har lagt sig, vilket även jag planerar att göra snart...så en riktigt god natt önskar jag Er  kära läsare!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0