19.4 Resfeber...

...men ett mycket nöjt konstaterande att nu...nu har jag äntligen några dagars efterlängtad SEMESTER! ;D

Uppe med tuppen och tog ett pass på gymmet för att försöka jobba bort det mesta av resnerverna, väskan (väskorna) står packad (pressad) och jag sätter mig ner för en stunds vila efter lite piffande och fixande här hemma.

Solen strålar från en klarblå himmel, termometern visar på härliga plusgrader och snart ska jag bege mig ut i staden för en fika, möta upp med min käresta och invänta tåget som ska ta mig upp till Norrland...upp till påskfirande med nära och kära...längtar!
Avgång klockan 17.00, sedan väntar många långa timmar innan (om resan förhoppningsvis flyter på som planerat) ankomst 08.55 i lilla Lycksele...väl värt.

Lika mycket som jag längtar efter mina positiva och kärleksfulla i norr...lika mycket kommer jag att sakna och längta efter min Johan som på Långfredagen beger sig ut på en ca månadslång (!) turné ute i Europa med Amaranthe.
Känns konstigt...ovant...att vara ifrån varandra så länge har aldrig hänt tidigare...men det ska nog gå bra och jag önskar honom verkligen all lycka, samtidigt som jag också ska se till att njuta och ta hand om mig själv...

Tillsammans hade jag och Johan en jättemysig kväll igår ute i kvällssolen uppe på höjden.
Vacker utsikt över Göteborg, gott bubbel i glasen och goda jordgubbar...en fin stund att ta tillvara på.
Kärlek





Avrundar detta inlägg då jag känner hur det underbara vårvädret lockar mig utomhus.

Allt gott kära läsare, nu beger jag mig ut på nya äventyr och vem vet var det -och om vilka händelser det knappas härnäst?! ;)

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0