Konsertkväll!

Höstruskig Lördag.
Passade bra för en lugn morgon med allmänt strosande runt i lägenheten sippandes på ett stort glas färskpressad apelsinjuice, morgon-tv och en stund av piffing.
Sedan blev det frulle och shopping inne i stan, perfekt.

Apropå föregående inlägg och celebrityspotting...listan fylls på och i dag ansluter jag med två stycken nya kandidater:

Ebba Von Sydow och Henry Bronett




Båda befann sig väl synliga inne i Nordstan.
Den förstnämnda i samband med en modetävling som gick av stapeln, och den andre var där för att showa och promota för arrangemanget Crikusprinsessan 2010.
De såg trevliga ut och hejade glatt när jag passerade förbi :)

Tack vare (läs; tyvärr på grund av) Göteborgs blöta, blåsiga och fuktiga klimat blev det en om-piffning när jag väl var tillbaka i hemmet igen.
Har bland annar lockat håret och "burrat" upp det till max...kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om resultatet...antingen är det rätt coolt, eller så ser jag helt enkelt bara ut som ett troll ikväll... ;p

Sitter nu med ett glas vitt och vips kom sällskapet, så nu laddar vi för kvällen! 

AmarantheBrewhouse och natten är ung! ;D

Puss!

// Maryly

Kommentarer
Postat av: henry

Vill påpeka att du måste sett brorsan Robert, ity jag befann mig på bokmässan och promotade min nya bok för barn "gnuffarna på bamseklo" ;)



vänliga hälsningar

Henry

ps. Det är svårt att skilja på oss ibland, men jag kammar mittbenan åt höger ;)

2010-09-25 @ 21:30:17
URL: http://www.goldkette.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0