OnsDagens

Hemma med magen full av the, rostat bröd och chokladbollar...yummie! ;)

Onsdag, mer än halva arbetsveckan har passerat..!
Jobbad och gymmad även idag, men också pub-quizad på The Dubliner...något som snart verkar komma att bli en ny tradition.
Vi vann...nästan...den här gången...väldigt nära var vi, med bara några få fel från full pott...och vi blir bättre, vi blir bättre.



Dagens insikt
...eller egentligen bara en påminnelse.

Människor som pratar negativt om andra, som verkar finna det svårt i att hitta ett gott ord att säga om något/någon, de som bara ger dig negativ energi och sänker din egen livsglädje...
Som alltid framhäver sig själva till att vara så mycket bättre än alla andra.
Håll dig borta från dem, ignorera dem och låt dem aldrig, aldrig trycka ner dig.

" Ditt ljus lyser inte starkare för att du blåser ut mitt"

En positiv attityd och viljan att sprida glädje...det är så mycket mer värt att ödsla sin tid på än att ta åt sig (även om det ibland är svårt) av dessa misantropiska människor som bara vill sänka dig ner till deras egna beklagliga nivå.
Jag står på mig.

Dagens ankomst
...en väntad (och efterlängtad!) present.



Min älskling har äntligen fått hem sin Warwick Corvette Nirvana Black, som nu ska bo i vårt vardgsrum och även rocka fett på Lördagen´s konsert på Brewhouse! ;)

Lill-Lördagen tackar för sig och hoppas Ni alla har haft en trevlig dag!

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0