After Work:et

Sådär ja...då kommer läges-rapporten efter veckans sista arbetstimmar och avslappnande After Work.

Jobbare-dagen förflöt ovanligt snabbt och smidigt (måste varit helg-mode-inställningen) och både en god och trevlig aw blev det på sedvanliga Hard Rock och efterföljande Incontro (mycket, mycket folk och party-stämning!).



Återvände till hemmet i "lagom" god tid då min kära sambo ska upp och jobba imorgon och jag hade tänkt ha mig en någolunda friskis-hälso-dag...hrm...

Lite soffa-slappande och kollande på Idol, lite lyssnade på go musik, kanske lite kvarters-promenad, relativt tidigt sänggående...vad vet jag?

Intressanta samtal och diskussioner har kvällen också erbjudit.
Allt från bilolyckor till politik.
Och vad gäller det sistanämnda verkar det som om jag och min kära tillslut bestämt oss för vilka vi ska lägga vår (eftertraktade?!) röst på.
Lite lika, men ändå olika ;)
Dock blir det nog på valdagen -it self, som den slutgilitiga rösten dimper ned i lådan.

Apropå sambon...min kära Johan, så måste jag ju såklart promota för:

 http://events.myspace.com/Event/7309724/AMARANTHE--JORN
Don´t miss it!

Nu ska det göras något mer av Fredags-kvällen här innan morgondagens sköna sovmorgon och festligheter vankas...

Allt gott!

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0