The Dark Side

Sådär ja...nu har jag lämnat det blonda hårsvallet bakom mig och tagit klivet över till den (något) mörkare och kortare sidan.
Känns helt okej ;)

Fantastiskt välbehövligt efter sommarens slitage på det risiga barret och kul att göra en förändring från  det "gamla vanliga".
Hösten är här...idag är det till och med höstdagjämning...och vad passar då bättre än lite dovare och varmare färger?

Det känns förstås lite...annorlunda...och jag har nog sneglat mig i spegeln både en och två gånger.
Gillar det, men jag kommer nog alltid att vara blond i själen...hehe...

Efter en lång jobbardag, salongs-besök och en liten runda inne i stan så var det allt bra gött att landa hemma i lyan och bli bjuden på indisk takeaway av min kära.
En rejäl portion Chicken Tikka, Vitlöks-naan, tillsammans med en god kall...bra grejer det! :)

Nu blir det lite pysslande i hemmet och ett försök till ett tidigt sänggående för att orka upp till "Morgon-shopping" i Nordstan, ett litet happening som börjar klockan 07.00 med diverse erbjudande.

Lev å må!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0