Mellanlandning

3...2...1...Helg!

Startskottet gick i och för sig för ett par timar sedan då jag lämnade arbetsplatsen och begav mig ut i staden för efterlängtat Fredags-vimmel och After Work.

Hemma nu och mellanlandar lite innan det är dags att bege sig ut igen.

Det vankas fotboll med en god kall till på något schysst ställe.
Just nu står valet mellan; O´Learys, Dubliners, Farelli´s eller good old Hard Rock...får väl se var man hamnar tillslut?!

Apropå just denna fotboll så pratade vi om kvällens match idag på jobbet och jag fick veta av min kära kollega och brodsgranne att hon tydligen är styv-mamma till #8 på planen, Anders Svensson.
It´s a small world... ;)
Därav blev också fotbolls-snacket en aningen mer intensivt...kul!

Fick också veta idag, via någon som kände någon som drabbats, att man tydligen kan få sjukdomen Bältros i huvudet...alltså inne i huvudet!
It´s a crazy world...
Mindre kul.

Eventuellt blir det även ett besök på Park Lane ikväll för att kolla in den nya klubben Hej fredag!
Vore skoj att se vad det är för något de hittat på, men vi får allt se hur mycket man orkar med efter heltidsveckan trots allt...

Men nu tickar klockan...
Ett glas gott rosé, lite piff och sedan är jag fit for Fredags-fight! ;)

// Maryly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0