Dum Spiro, Spero

Weeyh weeyh weeyh...wednesday!
Eller nåt... ;p

Mitten av veckan är avklarad och ljuset skymtar.

Nyss hemkommen från en tur på närmaste ICA-butiken, och ännu närmstaste Holländska puben ;)
Lite god mat (spicy-tahi!), lite gott vin, och mycket seriöst samtal var vad kvällen hade att erbjuda!
Jag har en plan.
En plan jag verkligen vill förverkliga.
Det är jag glad för.

Det är så skönt att få lätta sitt hjärta ibland...
Så skönt att få det man sagt mottaget på ett sätt man inte vågat förväntat sig.
Det är så skönt att hoppas på livet, på sin tro, på drömmen att uppnå sina mål...

Dum Spiro, Spreo.
Så länge jag andas hoppas jag.
Imorgon klickar jag på "skicka" knappen...sedan får vi se...

Imorgon är en annan dag.

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0