Biljettbokning

Liksom gårdagen så har denna dags timmar praktiskt tagit flugit förbi...vad händer?

Klockan nio satt jag i alla fall redo för att boka de åtråvärda Maiden-biljetterna, och hoppades innerligt att jag skulle hinna innan morgonmötet med arbetsgruppen skulle börja.
Klockan tickade, stresshormonerna sköt i höjden där ett tag, men jag hann..!
Ståplats -of course. ;)

 Redan såå efterlängtat!


Min nya leksak har även den installerats och fungerar (!), om än jag knappt vet vad jag ska ta mig till med all denna nya teknik jag helt plötsligt översköljs av...men snygg är den ;p
Jag leker och lär, leker och lär...

Annars har jag en hel del förberedelser att stå i faktiskt då det vankas överraskningar i helgen...
Min älskade Johan fyller år på Söndag, en rätt "seg" dag att fylla år på, så varför inte ta ut svängarna lite grann och göra det till en hel födelsedags-helg?!

Det är i alla fall vad jag har tänkt och smidit lite planer...

Med risk för att avslöja något mer så tänker jag inte gå in yttreligare på vad det rör sig om...eller när...eller hur...men jag längtar till helgen ovanligt mycket! ;)

Nu dundrar basen på som aldrig förr här i bakgrunden, och själv ska jag strax ställa mig och tillaga en något sen middag till kurrande magar.

Allt gott!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0