Ankomst!

Nu är den här...äntligen, efter såå många dagar (veckor till och med) av väntan!
Min nya, fina iPhone 4! ;D



Väntan har varit lång...och antagligen kommer det (tyvärr) ta än längre tid innan jag klurat ut alla dess nya tekniker och användningsområden?! ;p
Har i alla fall kommit så pass långt att jag tittat i instruktionsboken (!), samt väntar på aktivering av SIM-kortet...ni fattar ju vad som kommer att vara i fokus imorgon, jobbet till trots.

Dagens timmar har förflutit riktigt snabbt.
Jobb, besök på Miss Dee-butiken för utförsäljning av smycken (fyndade tre par öhängen och ett smyckes-ställ!), samt ännu ett pub-quiz på kära Dubban som vi, The Trooper´s, tyvärr inte kammade hem ikväll heller...och denna gång var vi till och med lite sämre än den förra...aj, aj...en rejäl uppsving behövs till nästa gång! ;)

Imorgon gäller det dock att vara på alerten, då Maiden biljetterna släpps!
Jag kommer absolut att sitta redo.
Ståplats -of course.

Hoppas Ni alla har haft en jättebra Onsdag, min har varit kanon! :)

*kramar*

// Maryly

 med mera med flera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0