Remember?

Hejhopp, Fredag it is! ;D

NU, hemkommen...efter allt vad det innebär.
Och vad innebar det då?

Jo, en fantastiskt svår natt att genomlida med sömngångare (nämner inga namn), konstiga ljud, tv som bytte kanal av sig själv(?!), "någon" som visslade vid 3-tiden, och skräcken som kröp med sina isande kårar längst ryggraden (vaknade upp hela 5 gånger inatt).
Tack och lov är jag ju rätt "vetenskapligt" lagd och tror att det mesta har sin naturliga förklaring...vilket i detta fall bland annat skulle innebära en eventuell påverkan av en skräckfilm jag såg för någon dag sedan.
Jag ska nog inte se sånt...kanske har jag blivit för gammal? ;p

Annars, tidig start och rusa iväg till jobbet.
Work, work, work.
Men en riktigt trevlig lunch då alla på vår avdelning åt tillsammans, hade trevligt och skrattade åt en massa historier som folk kände för att dela med sig av!

Sedan, trött efter intensiv natt och jobbartimmar...men alltid lika redo för Fredag, helg och en go aw! ;)
Hard Rock
...as usual, varför ändra på en tradition och ett vinnande koncept?!
En mysig start på helgen med min älskling, som jag även överraskade med en liten höstbukett...bara för att han är värd det (och så mycket mer!)



Som sagt, nu hemkommen.
Mätt och belåten på god buffé, har fyllt vinglaset och tv:n med Idol står på i bakgrunden.
Tema: 90-tal var det visst ikväll...och ja, en nostalgitripp lär det ju bli.
Vad minns jag av 90-talet? (shit vad förhistoriskt det låter!)
Jo...

Pojkband, Techno (tänk: E-type, 2 unlimited, Robyn, Yabba Dabba Dance mfl.), Grunge, Space-mode, Trash-mode, MTV, ZTV, 1:a Maiden-konserten, Grönsaker med dip, Fotbolls VM, Killing-gänget, Beverly Hills 90210, Baywatch, Doku-såpor, B-kändisar, Nerklottrade ryggsäckor, Folköl, Tacos, Fruit Of The Loom, East Pack, Fila, Kickers, page, spikes, Mobiltelefonen, Demo-kasetter, Discman, Lunarstorm, ICQ, Skate-boarding....och så mycket, mycket mer... 




The good ol´days...

När nu Idol tar sin paus ska jag Spotifya lite...kanske blir det 90, kanske blir det något helt nytt?
Natten är ung...och jag har fått goda referenser ;)

Puss!


// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0