Rastlös

Ondsdagkväll och inte heller denna vecka stundar det något pub-quiz.
Aj, aj...vart är lill-lördags-traditionen på väg..?

Men, men...förkylningen har mig fortfarande i sitt grepp och det vore nog inte en av de bästa idéer att bege sig ut och iväg till Dubliner´s ikväll...även om rastlösheten är ett faktum.
Kanske kan man istället försöka vara lite kreativ och knåpa ihop något eget litet quiz här hemma?

Dock känner jag mig aningens bättre idag.
Sov ut, läste, tog en lång dusch, vankade av och an i lägenheten och slö-tittade på tv innan jag kom på att jag faktiskt kunde göra lite nytta också.
Sagt och gjort, det blev en omgång städning och lite rensande i skåp och lådor.
(Palt-mjöl -2009...kastaaa!)
Roligare kan man ha... :p

Näe, imorgon blir det allt till att rycka upp sig, bita ihop och knalla iväg till jobbet oavsett förkylning eller inte, nu är jag less...

Så, vad hittar man då på för att förgylla denna kväll en smula?
Jo, man sätter på lite go musik, tänder massa ljus och komponerar ihop en riktigt god middag att njuta av!
Ska strax bege mig några meter ut i köket för att sätta igång.



Allt gott!

// Maryly

 Kycklinwok bjuds det på ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0